Fräscht som vitaste vitt, doft av en handfull bukett röda rosor...Helt enkelt härligt rent!

ANITA1jpg

29000271_mjpg

ATT ANLITA MIG SKA KÄNNAS TRYGGT OCH BRA - FÖR ALLA, VARJE GÅNG.
Mina kunder är hjärtat i verksamheten. Jag lovar att du som kund alltid ska känna dig trygg och nöjd i ditt val av Anitas Hemstäd. Det innebär bland annat att jag har en generös nöjd kund-garanti, konkurrenskraftiga priser, fasta säkerhetsrutiner. Feel-Good-Se
rvice
När du anlitar mig får du trygghet och kvalitet till riktigt bra priser. Och när du bokar ett abonnemang eller en städning vid ett enstaka tillfälle hos mig vet du alltid vem som är ansvarig och vart du ska vända dig om du har frågor eller synpunkter.
Min kvalitetsgaranti är mycket enkel. Jag vill ha nöjda kunder. Så om jag har gjort något fel eller om du inte är nöjd med min städning, så åtgärdar jag det du inte är nöjd med. Tänk dock på att du måste reklamera tjänsten till mig senast tre dagar efter servicetillfället.
Jag vill att det ska kännas bra och tryggt före, under och efter jag städat hos dig. Du skall alltid kunna lita på att jag utför vad jag lovat.

Jag är egenanställd och har lång erfarenhet inom hemstäd och lokalvård. Jag fakturerar genom Cool Company och har även ansvarförsäkring där om olyckan är framme.

Skatteverket är positiva till egenanställning och beskriver tjänsten så här:
”Egenanställningsföretaget har F-skatt och fakturerar uppdragsgivarna mot viss provision, redovisar arbetsgivaravgifter och gör skatteavdrag och betalar sedan ut resten som lön till uppdragstagaren. Detta kallas för att man är egenanställd…”
Egenanställning är en egen försörjning där man plockar de bästa bitarna från såväl traditionell anställning som företagandet.